پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119875
بمب نقل‌ و‌ انتقالات واليبال
تاریخ انتشار : 1393/09/29 13:10:08
نمایش : 1226
تيم واليبال کازان روسيه با ارسال پيشنهادي به کاپيتان تيم ملي ايران خواهان حضور وي در اين تيم شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سعيد معروف که چندي پيش به عنوان بهترين پاسور ليگ جهاني ۲۰۱۴ انتخاب شد حالا در آستانه پيوستن به کازان روسيه قرار گرفته است. مسئولان اين باشگاه روسي با ارسال درخواستي به معروف خواهان حضور کاپيتان تيم ملي در اين تيم شدند. شنيده شده است اين اتفاق بزرگترين نقل و انتقال تاريخ واليبال ايران است؛ مسئولان کازان در حال حاضر منتظر تاييد نهايي سعيد معروف هستند.

معروف که هم‌اکنون عضو تيم شهرداري اروميه است و تيمش نيم فصل اول رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال را بدون شکست پشت‌سر گذاشته است در سال‌هاي اخير همراه با درخشش تيم ملي افتخارات فردي زيادي هم کسب کرده است که از جمله آنها مي‌توان به باارزش‌ترين بازيکن قهرماني واليبال آسيا ۲۰۱۳، بهترين پاسور قهرماني واليبال آسيا ۲۰۱۳، بهترين پاسور ليگ جهاني ۲۰۱۴ اشاره کرد.

وي واليبال را از تيم مقاومت اروميه شروع کرد و سابقه بازي در تيم‌هاي پگاه، صنام، استقلال گنبد، سايپا، داماش، کاله و شهرداري اروميه و متين ورامين را دارد. او در جام باشگاه‌هاي واليبال آسيا در سال ۲۰۱۳ مانيل با متين ورامين به قهرماني جام باشگاه‌هاي آسيا رسيد و در سال ۱۳۹۳ با قراردادي دو ساله دوباره به شهرداري اروميه بازگشت. معروف در سال ۱۳۸۰ وارد تيم ملي نوجوانان و از سال ۱۳۸۴ هم رسماً عضو تيم ملي بزرگسالان شد. معروف پس از عدم دعوت عليرضا نادي توسط خوليو ولاسکو کاپيتان تيم ملي واليبال ايران شد.

تيم کازان روسيه هم در حال حاضر در جايگاه سوم رده‌بندي ليگ اين کشور قرار دارد؛ اين تيم از ۱۵ بازي خود ۳۶ امتياز کسب کرده است و در کورس قهرماني قرار دارد. تيم کازان تعدادي از ملي‌پوشان تيم ملي واليبال روسيه را همراه با ۳ بازيکن خارجي در ترکيب خود دارد و هدايت آن هم برعهده ولاديمير آلنکو، سرمربي سابق تيم ملي واليبال روسيه است.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html